torsdag 10 juni 2021

Blev en sväng till Väsjöbacken igen

Blev en sväng till Väsjöbacken igen. Fick med mig Oskar, Peter och Tomas så det var kul med sällskap.
Blev mycket köra på framsidan och öva på hoppen.
Nu känns det som jag kommer över dubbelhoppet och gapphoppet i stort set varje gång jag kör så det är skönt.
Oskar börjar också få upp lite fart och kör riktigt bra på de tekniska partierna.


Oskar ville även testa på den svarta banan på baksidan.
Den var lite för övermäktig för honom idag men så kul att han vill testa. Han kom nästan ner för den brantaste delen med fötterna i. Riktigt duktig.


Vi körde på och hoppade runt och det var grymt kul att känna att det går framåt med hoppandet.
Sen skulle jag och Peter köra skogsvägen på sista körningen medans Oskar skulle ta flowbanan.
Självklart så kraschar jag ur mig då. Kom förbi de svåraste partierna och tänkte nu är det lugnt. Men regnet hade nog gjort att det var lite halare för helt plötsligt så försvann hjulen. Klara mig som tur var bra så det var bara att plocka upp cykeln och köra vidare.

Inga kommentarer: