måndag 7 juni 2021

Väsjöbacken med Oskar

Idag blev det en kvällstur till Väsjöbacken efter jobbet. Vi brukar köra ungdomsträning ifrån Bögs Gård men jag han inte ditt idag då jag fastnade på jobbet.
Oskar ville ut och hoppa och leka så vi tog en sväng till Väsjöbacken istället. 
Alltid kul och sladda runt där. Nu lyckades jag ta det där gapphoppet också så nu har jag klarat nästan alla hopp.
Nu är det bara det långa hoppet som är innan. Jag tog mig över den en gång i helgen men det räknas inte.
En gång ingen gång som jag brukar säga till Oskar när han gör något.
Han försökte sig på gapphoppet också men bailade ur i sista sekund varje gång.

Täby MTB Endurogänget var där och körde också. Kul och få lite sällskap där.

Oskar laddade på lite på det här hoppet också. Han gillar och hoppa och börjar sakta men säkert få upp lite teknik där också. 
Kul när vi kan åka ut och leka tillsammans.





Inga kommentarer: