söndag 13 juni 2021

Heldag i Flottsbro Bikepark

Idag blev det en heldag i Flottsbro Bikepark med familjen och Peter och Tomas.
Eva och Emilia låg nere vid stranden och sola medan vi andra var ute och lekte i bikeparken.

Oskar körde på och hans favoritspår var Freeride och Endurospåret idag.
Han börjar våga gasa på mer och mer så det är kul att se.


Vi tänkte vi skulle försöka oss på de lite större hoppen så det blev några varv på det näst största vid Trum hoppen och Kanonen.

Riktigt kul och hoppa runt. Jag börjar få lite bättre flytt på Freeridespåret nu också och sätter alla småhoppen där nu för det mesta.

Blev några filmer ifrån hoppen också. Då har man satt dem i år också så nu är jag på banan.






Mitt nya mål för i år är att ta de större platåhoppen på Freeridebansn. Började titta på dem lite idag och körde de flesta men tog mig inte riktigt över dem.

De kändes inte så farliga, det är som vanligt skallen som sätter stop och jag vågar inte riktigt poppa till när jag kommer till kanten.

Blev finmiddag sen på balkongen när vi kom hem.
Skön och avsluta dagen med lite god mat.



Inga kommentarer: