fredag 25 juni 2021

Glad midsommar allihopa äntligen vilodag

Nu var det äntligen dags för en vilodag. Har tränat minst en gång per dag sedan den 28 april och ganska många hårda pass. Det är första gången jag kör så många dagar i sträck så det var en ny upplevelse.
Vi hade en träningstävling på Retune där jag jobbar så jag tänkte det är lika bra och testa.
Det gick bra och jag vann tävlingen. Sen fick jag nytt uppdrag och semestern börjar närma sig. Ville inte köpa SL kort för 950:- så jag fortsatte med jobbpendling.
Men nu på midsommar tänkte jag att jag kan unna mig en vilodag.
Idag har det blivit ganska lugnt. Äntligen en sovmorgon också. Passade på att klippa mig så jag skulle få lite sommarfrisyr.
Nu är vi påväg till Johnny och Jenny för lite familjefirande.

Ska bli kul och träffa gamla kompisar igen. Har känt Johnny sen 80 talet så vi går långt tillbaka.
Massa god mat kommer det bli, vi kör knytis och har nästan hela bagageluckan full med mat. Känns som det kommer räcka hela helgen.


Glad midsommar på er nu ska vi snart äta upp oss.

Inga kommentarer: