torsdag 14 april 2022

OH MY CRIT!! och Roborock S7 MaxV test

Ikväll blev det ett kort race på Zwift. Körde Oh my Crit!! Som var en platt bana på totalt 22 km.
Jag kom iväg ganska bra i starten och lyckades hänga på huvudklungan.
Vi skulle köra 4 varv och på slutet av varje varv så var det en liten backe.
Där fick jag slita ordentligt för att hänga med så jag försökte komma in långt fram i början av backen för att kunna ramla ner lite uppför men förhoppningsvis inte tappa klungan.
Lyckades med det men fick verkligen slita.


Fick till en ganska bra spurt på slutet och kom in på en 6:e plats i B klassen. Grymt nöjd med det. Kändes riktigt skönt att jag lyckades hänga med hela racet och dessutom få till en hyfsad spurt.

Sen var det dags att städa lite. Skulle testa den nya Roboroc S7 MaxV.
Körde först med den gamla dammsugaren för att se hur mycket skit den fick upp.

Det blev en del och halva dammbehållaren var fylld.


Sen var det dags för den nya Roboroc S7 MaxV och ta ett varv.
Testade att köra med moppen också och körde på högsta styrkan som gick på både mopp och dammsugaren. Det fanns ett maxläget på dammsugaren men den gick inte att köra tillsammans med moppen.
Efter ett varv med den så var det ganska mycket renare.
Trots att jag körde den gamla precis innan så var dammbehållaren halvfull i den här också.

Nu var golvet moppat också och den hade skippat moppningen av mattorna precis som den ska också så jag är riktigt nöjd. Bra resultat för en liten robot.
Så skönt att slippa det skitgörat.






Inga kommentarer: