lördag 30 april 2022

Test av Väsjöbacken

Idag blev det en tur till Väsjöbacken för att se hur det såg ut där.
Nästan all snö var borta nu och det var riktigt torrt och fint.

Körde ett par varv på framsidan sen blev det en del hoppande på platåhoppen.
Det är ett av mina mål i år att ta hela det här hoppet och landa snyggt med båda hjulen i nedförsbacken.
Var och nosa med framhjulet där idag så det är en liten bit kvar.

Hade bara vanlig hjälm idag och inga andra skydd och körde ensam så jag ville inte ladda för mycket idag.
Tror dock att jag borde kunna klara det om jag bara släpper bromsarna och pumpa till lite innan kanten.

Får sätta på mig skydden och ta fram Slashen snart och försöka sätta den.

På kvällen blev det bio med Eva och Emilia. Vi såg Sing 2 som var riktigt rolig.

Inga kommentarer: