torsdag 11 augusti 2022

Bad i Flaten och skogsdistans

Idag blev det först en tur till Cykloteket i Västberga för att hämta ut min Trek Slash 9.8 som varit på dämparservice hos mästermecken Fredrik.

Jag vill ju ha mina cyklar i topptrim hela tiden och dämparna är alltid bra att göra service på lite då och då för att förebygga så inte oljan tar slut och sliter ut packningarna och innerben.

Sen bar det av till Flaten för att bada lite i det fina vädret.


Passade på att dyka lite då jag tog med simfenorna också. Det var ett tag sen jag använde dem.
Det var klarare i vattnet än vad jag trodde det skulle vara och ganska varmt så det var skönt.

Kom hem till 18 och då var det bara på med cykelkläder för att hinna med en tur med Peter och Tomas.
Blev lite skogsdistans ute på Järvafältet.

Riktigt trevlig runda i kvällssolen.


Inga kommentarer: