söndag 21 augusti 2022

Skogsdistans

Idag blev det skogsdistans ifrån Skavlöten. Det såg ut som det skulle kunna bli blött då det regnat en hel del.
På väderprognosen såg det även ut som det skulle regna på morgonen.
Men oj vad fint det blev. Inget regn och det var i stort sett torrt överallt.
Fick besök av lite får på vägen till träningen också,

Som vanligt så bjöd Erik upp med riktigt fina stigar. Jag har fortfarande problem att hitta runt där trots att jag kört så mycket runt Skavlöten.

Har inte kört Top Fulen sen XCO SM då det varit mycket landsväg och Enduro nu sista tiden så det var kul och komma ut på den och köra lite fina stigar.


Fick ihop 65 km på riktigt fina stigar. Man vet att det inte blir mycket transportvägar när Erik är med också utan det är i stort sett bara stig.


Jag tyckte vi körde ganska fort bitvis även om det inte gick så fort totalt. Men idag så kunde jag köra hela passet på bara vatten. Var till och med ganska hög i början.
Många gånger förut så har mitt blodsocker totaldykt och jag har fått vräka i mig mat.
Skönt och slippa käka hela tiden men det skulle vara ännu skönare om jag fick det lite lägre än idag.
Vågade inte ta något insulin då det såg ut som det var påväg ner några gånger och jag vet med mig att tar jag insulin när jag tränar så rusar det ner.


Men jag får vara nöjd med blodsockret ändå. Hade varit skönt om jag fått ner det några steg bara.


Inga kommentarer: