söndag 7 augusti 2022

Teknikträning Väsjöbacken

Idag blev det teknikträning vid Väsjöbacken. Blev själv så jag vågade inte riktigt maxa då det även blåste en del idag men jag fick ändå ett par personliga rekord.


Det kom en hel del regn också och det var riktigt lokalt. Ibland kändes det som det bara regna där jag var som här där det var sol runt omkring mig men det regnade där jag var.

Körde ganska mycket i skogen idag då det var lite blåsigt så jag vågade inte hoppa så mycket då jag var rädd att vinden skulle få tag i mig och kanske blåsa av mig i luften.
Försökte få lite fart på spåret genom skogen till vänster  efter hoppleden. Där börjar jag känna mig mer och mer säker nu då det även var lite fuktigt där när jag körde nu.
Skönt att det börjar släppa lite. Vill dock få lite mera fart på Alex DH som är ganska brant där jag fortfarande fegbromsar för mycket.

Efter regn så kommer solsken och jag fick se en fin men platt regnbåge. Han som tur var inte bli så blött när jag var där så det gick att köra ganska bra ändå.


Blev finmiddag med familjen och mamma på Pinchos på Folkungagatan sen.

Riktigt gott med lite småplock.

Inga kommentarer: