lördag 27 augusti 2022

Retune Kickoff och distansrunda

Idag fortsatte Kickoff:en med Retune på Nynäs Havsbad.
Det hade varit en grym kväll med spa, relax och fest så många var lite trötta idag.
Kördes lite teambuilding och info på hur det går och var vi är påväg. Riktigt trevligt och träffa alla sköna kollegor igen..

Tänkte jag skulle få lite träning också så jag hade tagit med mig Emonda:an.
Blev ett skönt distanspass hem i det fina vädret.

Fick sällskap av en trevlig cyklist som både i Älvsjö så vi slog följe och börja snacka. 
Han var gammal skridskoåkare och hade även spelat basket på hög nivå.
Han var över 70 år också. Riktigt coolt att vara ute och köra på sådär vid den åldern. Så vill jag också vara när jag är över 70..
Fick ihop 90 km på 3:31. Skönt och rulla av sig lite lugnt 

Blev inte många knopp på kvällen. Tog en finmiddag med familjen på Spice. Gott med lite indiskt och skönt att slippa laga själv.





Inga kommentarer: