tisdag 10 december 2013

Försök på 4x4 på 420 watt igen

Det har inte blivit så mycket Monark för mig på sistone. Har faktiskt inte blivit så mycket cykel alls.
Men nu kände jag att det är dags att dra igång vinterträningen igen efter några veckors lugn träning.

Gjorde ett försök på 4x4 på 420 watt igen men det var jag alldeles för kass för.
Lyckades bara med en hel intervall sen fick jag ta 10 sec paus efter 3 min på de andra.
Fick till och med gå ner till 400watt på slutet och klara inte det heller.

Har nog tappat lite form efter vilan och allt skitkäk.
Sen gjorde nog löpningen inget under av benen heller.
Ska testa att vila i morgon och köra 4x4 igen på torsdag och se om det gör någon skillnad.

Någon som tagit över Monark cyklandet är Oskar. Han är bra rolig.
När jag var klar kom han fram och sa: Pappa har cyklat klart, nu är det min tur.
Sen hoppar han upp och säger:
Sätt på musiken.


















Sen drar han igång värsta intervallen och cyklar jättesnabbt ett tag och avslutar med att säga:
Färdig, vatten.
























Han drar en intervall till och avslutar med att säga:
Färdig, dags att lägga sig.
Jag har mött min överman, han är för skön vår lilla Oskar.

Inga kommentarer: