måndag 23 december 2013

Nytt rekord på löpningen hem.

Blev löpning till och från jobbet idag. Sprang rekordlångsamt till jobbet på 5:05 min/km.
På hemvägen gick det dock rekordfort istället.
17:00 tog det att springa de där 4,2 kilometerna. En putsning på ynka 7 sekunder mot förut.

Allt tog jag in på att spurta lite på slutet.
Borde orka hålla högre fart genom hela passet istället.
Satsa lite på uppvärmning kan nog vara bra också.

Hamna tyvärr över 4min/km idag också enligt Strava
Får se om jag ska springa på fredag också och se om jag kan göra något åt det.
Strava
Ja nu är det julafton och dags att gå och lägga sig.
Någon som inte har velat gå och lägga sig i natt är Oskar. Han har varit uppspelt hela kvällen och ville inte sova.
Har precis fått i säng honom, det lär vara någon som är trött i morgon.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Bra sprunget! God (H)Jul på er!!

Per Kumlin sa...

Tack och god jul på dig