söndag 29 december 2013

Teknikpass med Ville

Idag blev det ett riktigt lugnt teknikpass med Ville i Törnskogen. Den skogen har verkligen potential för roliga och tekniska spår.
Jag verkar ha blivit lite feg de sista åren för nu kastar jag mig inte ut för de roliga branterna längre.
Ville hade hittat en fin klipphäll som egentligen var ganska enkel men som jag inte våga åka ner för först.
Ville
Den var svår att komma upp till sen var det halt vid avsatsen. Men efter att ha set Ville köra ner några gånger så försökte jag med.
(Kortet taget av Ville)
CRT Per
Jag fattar inte hur jag kunde fega på den här. Det var ju hur lätt som helst. Körde några gånger till och det var inga problem.
Vi körde även på ett annat tekniskt parti som jag stått och fegat på förut.
Med lite mer fart så var det heller inga problem.
Jag måste verkligen ut och köra i skogen mer så jag inte tappar tekniken.
Det är grymt kul att köra i skogen också så jag förstår inte varför jag inte gör det mer.
Här har vi ett till roligt parti där jag tvekade lite i början men som var busenkelt.
Stenbröte
Får ut och nöta lite på spåret här så jag hittar alla linjer.
Vi körde några varv och plockade lite på banan så den skulle synas lite bättre. Det är Johan ifrån TÄBY MTB som har hittat banan så vi hjälpte till att få den lite mer synlig.
Banfix
Får se när nästa gång blir. Kanske hinner jag en gång till i år.
Klipphäll
Nu har det blivit middag hos mina föräldrar och jag har gott och blivit nyårsklippt så jag är fin.

Inga kommentarer: