torsdag 26 december 2013

Sköndalscrossen TT

Blev ett långpass idag. Cykla till Sköndal för att köra Cross TT. Vi blev 5 styckna som skulle köra idag i det fina vädret.
Sköndalscrossen
Vi körde 3x2 varv så det blev kort och hårt. Det var jag och Birjer som höll i takten idag.
Jag hade dock lite fördel med MTB:n då jag kom upp för den branta backen och kunde hoppa över hindrena med cykeln.
Fotot taget av (Eliason Nilssons far)
Löphinder
Det var hårt mellan oss. Vi körde ihop nästan hela varven men jag lyckades få lucka vid hindrena varje gång och kunde hålla den till mål.
CRT i ledning
Blev till att cykla till Upplands Väsby för finmiddag hos svärföräldrarna efteråt. Fick ihop 4 timmar, var ett tag sen jag körde så långt.
Passet finns på Strava.

Blev en god middag hos svärföräldrarna, behövde lite käk då jag bara druckit vatten och tagit en Mars på hela cykelpasset.
Middag
Blev en andra julafton då Evas bror med sambo var på besök också.
Julklappsutdelning
Oskar blev förvånad då han fick ännu fler julklappar idag också så han var överlycklig.

Inga kommentarer: