måndag 9 december 2013

Löpning på hal mark

Sprang till och från jobbet idag. Skulle nästan behövt dubbat på sina ställen för det var lite småhalt ibland.
Körde lite lugnare till jobbet men på hemvägen drog jag på ganska ordentligt.
Trots att jag tog i mer än förra veckan så gick det långsammare.
Nu fick jag medel km tider på 4:22 mot 4:18 förra veckan.























Det var lite småhalt förra veckan också men nu var det mer snö också som jag halka runt i lite.
Fick ett medel på 160 och max på 177 så det får vara godkänt då jag tog både lite uppvärmning och nedvärmning.
Andra och tredje km gick dock snabbare idag så hade jag hålt stumt hela vägen kanske jag fått en bra tid.
Kanske ska testa att köra upp och nervarvning på annan plats och skapa ett segment på Strava och sätta en tid.

Inga kommentarer: