onsdag 26 oktober 2011

Blev lite jobbpendling idag

Har varit ganska mycket på jobbet så det har inte blivit så mycket tränande idag. Hade planer på att köra lite hårt på morgonen men en punktering satte stop för det. Kom bara 2 varv av 6 tänkta vid Mällarhöjdsbanan.
Blev några vändor uppför Nybohovsbacken på vägen hem sen för att få en liten genomkörare i alla fall. Har försökt bli klar med allt som skall göras tidigt så jag för en gångs skull kan komma i säng tidigt så att jag kan återhämta mig ordentligt. Behöver alla krafter jag kan på lördag när det är STHLM Cyclo Cross i Kungsträdgården.
Jag vill såklart köra bra när det är hemmaplan.
Ja så här halt ska det nog inte bli i Kungsan i alla fall, men det finns risk för att kurvorna kan bli lite hala där också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja. Kommer självklart att vara på plats och ge support till dig på lördag. Ska bli jäkligt skoj att få se en härlig tävling i centrala sth. Tar med mig sol också....syns
Micke B

Per Kumlin sa...

Tackar, Jag har beställt sol och värme så jag hoppas på det. Syns där