fredag 7 oktober 2011

Besök från Kina

Min bror Hans är på besök här hemma i Sverige från Kina med sin fru Nellie och deras son Delance. Det blev middag hos mina föräldrar i Farsta där vi fick träffas och snacka massa skit och låta de små liven leka runt lite.
Oskar och Delance
De hade fullt upp med att springa runt och krypa men jag lyckades få en bild när de för en gångs skull satt still. det är inte ofta det händer nu för tiden. Oskar tar det lugnt
Här har vi Hans med sin fru Nellie som Oskar har hittat upp till. Hans Nellie och Oskar
Vi bjöds på en fin tre-rätters middag med lax till förätt och lasagne som huvudrätt och det avslutades med glass och hallon. Riktigt gott.
Middag i Farsta
Nu har vi kommit hem och jag har packat allt för CX cupen i Kumla och Söderköping i helgen. Får se om jag kan lyckas få en pallplacering igen. Det skulle vara kul. För mer info om CX cupen hoppa in på deras sida CXSWEDEN. 

Inga kommentarer: