måndag 10 oktober 2011

Pappaledig och babysim idag.

Idag har det varit lugnt ifrån träningen. Har varit pappaledig så jag var hemma med Oskar och slappade lite. Hade dock en del att göra här hemma så jag fick storstäda och snygga till badrummet och hänga upp kläder som har legat på golvet och skräpat sen vi tvätta sist.

Morsan och Delance var över en stund och hälsa på också. Delance fick vara kvar här i Sverige medans min bror Hans och hans fru Nellie drog hem till Kina igen.

Delance fastna framför PS3:an och körde Burnout Paradise, det tyckte han var kul och jag med..;-)
Blev en sväng ner till öppna förskolan med Oskar innan vi skulle på babysim sen.
Första gången jag var där och det var riktigt kul. Träffa ett gäng trevliga föräldrar och deras småliv.
Oskar var glad och sprallig som vanligt och kröp runt hela salen och lekte med allt och alla.

Babysimmet gick bra också. Oskar verkar stortrivas i vattnet nu. Så länge han stod upp eller var på mage gick allt bra men när vi skulle göra en övning där han skulle ligga på rygg så var det inte lika kul.
Det var ingen fara men han såg inte lika glad ut. Sen när vi lyfte upp och ner honom i vattnet så sken han upp som en sol igen.

På kvällen har vi hunnit storhandla och Eva har fixat middag medans jag har fixat i ordning crossen och matat Oskar. Ja trots vilodag och pappaledig så har det varit fullt upp här som vanligt.

Inga kommentarer: