onsdag 18 september 2013

4x4 på 420 watt, det var ett tag sen

Blev ingen jobbpendling idag så jag hoppa upp på Monarken efter jobbet i stället.
Det var ett bra tag sen jag körde ett pass på Monarken.
Monark
Det har ju gott skapligt bra på träningen och på tävling sista tiden så jag hoppades på att kunna köra på 420 watt som jag klarat förut.

Det gick bra första intervallen och jag lyckades precis på 2:a men sen var det kört.
Hade i och för sig varit en del över 420 watt upp mot 435 lite längre stunder då jag dippat ner på 410-415 watt några kortare stunder så det gjorde nog sitt också.
Måste snart fixa till kadensen så jag kan få medeleffekten för hela intervallen.

På de 2 sista fick jag ta hela 2 stycken 10 sekunders pauser för att klara mig. Fast på sista hade jag nog inte behövt det om jag hade haft mer pannben för jag klara att hålla ut i totalt 5 minuter sen då jag körde tills jag dog helt på sista.

Inga kommentarer: