söndag 8 september 2013

Kompiscrossen

Idag försökte jag mig på att få lite fartträning.
Då det är dags att börja köra lite cross så kunde inget vara bättre än att köra Kompiscrossen.
Tyvärr tyckte inte mina ben och min mage det.
Har haft lite problem med lågt blodsocker sen magsjukan och försökte äta innan start men det gick inte så bra.
La värsta spyan sen var de små krafterna jag hade borta.

Då det var fint väder och en rolig bana så starta jag i alla fall för att få lite träning.
Målet sattes ner till att inte bli varvad och det lyckades jag med i alla fall.
Foton tagna av Bang Engström mer finns här www.flickr.com
Kompiscrossen
Kände att tekniken inte riktigt satt där den skulle heller då jag gled ut i kurvorna hela tiden.
Lyckades öka lite på sista varvet och fick till en liten spurt men var helt död när jag kom i mål.
Mål
Blev en trevlig fika efter tävlingen så jag kunde återfå krafterna lite sen blev det ett testvarv runt den kommande CX SM banan med Mård i spetsen.

På eftermiddagen kom Henrik och Johanna över på lite fika och ta en titt på våran lägenhet då det var första gången de var här.
Riktigt trevligt, blev lite barnkalas här då de hade med sig sina 2 ungar.

Inga kommentarer: