lördag 7 september 2013

Väggad efter 1,5 timme

Blev första passet efter magsjukan idag. Tänkte att jag skulle börja med ett lugnt distanspass ut mot Vallentuna, Gottröra och Arlanda.
Tyckte jag hade käkat ganska bra både igår kväll och till frukost men det höll bara i 1,5 timme innan jag vägga.
Tog en gel och fick tillbaks lite krafter men det kändes fortfarande som jag bara ville gå och lägga mig i ett dike och sova.
Som tur var det riktigt fint väder och vacker omgivning så det var ganska skönt ändå och bara rulla runt lite lugnt.
Distanspass
Så här ser jag ut när jag börjar bli lite seg och trött.
Hammaren
När jag kom till Arlanda var jag tvungen att gå och köpa en Cola för att kunna ta mig hem.
Det var länge sen en Cola var så god.
Fick lite mer fart i benen sen så det var bara att dundra hem i motvinden sista biten.
Fick ihop runt 3,5 timmes cykling och lite över 10 mil så jag får vara ganska nöjd ändå.
Hela passet finns på Strava för de som är intresserade.

Inga kommentarer: