torsdag 22 december 2016

Löpning och grismiddag

Idag blev det en kort löprunda före lunch på jobbet. Sprang till Gullmarsplan längs vattnet på ena sidan och vände sen tillbaka längs den andra sidan.
Det blev bara 7.7 km på 35 minuter.
 
Fick inte en enda kilometer tid under 4 minuter idag. Tog i och för sig inte ut mig till max men jag körde på ganska ordentligt ändå.
Jag har ju inte kommit igång med löpningen heller direkt. Det har ju bara blivit en gång varannan vecka typ.

På kvällen så blev det middag ute på stan med småttingarna. Eva skulle iväg med en kompis så jag tog Emilia och Oskar till Pizza Hut.

Deras bordsskick idag var lite värre än vanligt. Båda 2 tyckte det var en bra idé att doppa hela huvudet i tallriken när de skulle äta.
De såg ut som små matmånster nät de höll på och de var svårt att få pli på de små liven.
 
Båda 2 var helt speedade hela kvällen sen också och jag fick inte isäng dem förän kl 22 ungefär. Tyvärr var jag tröttare än vad de var så jag somnade först.
Jag som hade planen att köra Monarken en halvtimme efter att de hade gott och lagt sig.

Nu vaknade jag till vid 2:20 istället men orka inte sätta mig och köra mitt i natten.
Får bli jobbpendling senare istället.

Inga kommentarer: