torsdag 3 augusti 2017

Rehab

Idag har det blivit till att ta det lugnt. Var ute med föräldrarna, barnen och min brors familj och käka lunch på The Nut House utanför Upplands Väsby. Riktigt mysigt litet ställe med god mat till bra pris.

Sen tänkte vi att vi skulle köra lite Go Kart. Jag viste inte riktigt om jag skulle våga göra det med min fot.
Sitta i en liten go kart är ju inte så jobbigt och det ska ju vara bra för cirkulationen att röra på foten. Det behövs dessutom ingen kraft för att gasa så jag tänkte att jag testar och kör.

Det gick ju hur bra som helst och det kändes bättre i foten efteråt så det verkar ha varit grym rehabträning. Fick bästa varvtider på det åket också. 
Roligare rehab är nog svårt att hitta.

Blev en lugn vända till Mall of Scandinavium för lite middag sen där vi avslutade dagen.




Inga kommentarer: