lördag 5 augusti 2017

XCO SM och Finnmarksturen

Blev inget XCO SM för mig idag efter min klantiga vurpa i onsdags. Dock kändes det bra i foten och jag kan gå ganska bra på den nu. 
Testade även att cykla i morse på den ganska tekniska banan runt Väsjöbacken.

Tog i en del uppför Väsjöbacken också utan att det gjorde ont i foten så det kändes bra.

Blev en trip till Skansen med familjen sen och titta på lite djur och leka runt med barnen.

De gillar att springa runt så det gäller att vara med där.
Påväg hem så kom vi in i Cruise Stockholm. Jag gillar ju bilar så jag tog ett varv på Sveavägen för att ta en snabb titt på alla Amrikanare.

Då det har känts bra i foten hela dagen så bestämde jag mig på kvällen att jag skulle försöka köra Finnmarksturen.
Så jag packa ihop mina saker och drog till Pär Dalhielm i Västerås som kör i Teamet så nu är han jag och Jonathan här och värmer upp inför i morgon.

Inga kommentarer: