torsdag 22 mars 2018

3 pass idag och ett besök hos Cykloteket

Idag blev det jobbpendling med Jonathan Wallin. Vi körde mest asfalt idag då det varit en del is ute men vi vågade oss ner vid Hagaparken och körde lite. Var lite småhalt men vi höll oss på hjulen i alla fall.

På lunchen körde jag ett Box pass på jobbet. Det är grymt kul och riktigt bra coreträning. Hade ont i magen efter passet efter alla skumma övningar vi gjorde som jag inte var vann vid så det tog fint.

På hemvägen åkte vi förbi Cykloteket i Bromma och hämtade lite fina prylar ifrån Bontrager och Trek.
Jag fick min förlängda sadelstolpe med infästning för kolfiberrails till min Emonda och sen en SRAM body till mina XXX Kovee hjul så nu är racern och hjulen snart klara.


Lagom till Mallorca det här. Kommer bli riktigt fint och få komma ditt och köra in racern.

Inga kommentarer: