måndag 26 november 2018

Då vart man ett år klokare igen

Idag blev man tydligen ett år äldre igen. Shit vad tiden går fort. Det kändes som jag precis fyllde år men föra året var vi inte hemma då var vi i Thailand och nu har ett år till försvunnit och jag har knappt hunnit blinka.
Tiden går fort när man har kul och en familj med 2 barn. Jag har ständigt saker att göra så jag hinner knappt stanna upp och reflektera över saker och ting utan allt bara rullar på i 190 hela tiden.

Min kära familj firade mig med en fin middag ute på vårat lokala finhak Hamilton. De har riktigt god mat och bra service.
Jag fick slå till på deras goda mixtallrik.

Blev skapligt mätt på den då det var en redig portion så jag orkade knappt den fina födelsedagstårtan som Eva hade fixat så fint efteråt.

Nu är man mätt och belåten och ett år klokare.


Inga kommentarer: