lördag 10 november 2018

Lek och bus Adventure Zone

Då Eva var ute med sina vänninor och kryssa så var jag hemma och lekte med barnen. Vi körde en favorit i repris och drog till Lek & Bus Adventure Zone i Rotebro.
Både Emilia och Oskar älskar att hoppa runt där. 
Jag tycker det är riktigt kul att hoppa runt där också.
De små är ena riktiga energiknippen. 3 timmar hoppa de runt där sen fick jag dra ut dem för att vi skulle hem och käka middag annars hade de nog hoppat runt 3 timmar till.

Emilia vill ju härma Oskar hela tiden så hon vill klättra i de här ställningarna också.

De hade hittat en ny favorit idag också. Ett uppblåsbart hoppborg/slott med en massa små gångar i.
Där tyckte de att det var kul när jag jaga runt dem. De fastna nog där i ca 1 timme.

Blev lugnt resten av kvällen och jag hoppas de sover ut ordentligt nu.

Inga kommentarer: