lördag 17 april 2021

Idag har småttingarna fått träna

Idag blev det mycket cykla för hela familjen. Oskar fick dock en hel del extraträning. Han startade dagen med 1 timmes friidrott. Sen hängde han på mig och Peter till Väsjöbacken och lekte lite.


Vi körde mest upp och ner på framsidan på de flowiga spåren i början. Oskar börjar få tillbaka sitt vanliga go och släpper sakta men säkert på lite mer.
Själv försöker jag komma över alla dubbelhoppen. Det första är jag fortfarande lite osäker på. Den här börjar gå bättre och den sista har jag inte riktigt kommit över än.


Peter laddade på bra och tog den här också. Riktigt grymt. Jag har inte riktigt vågat mig på den än men den ska jag ta snart är målet.


Blev till att cykla hem lite för att få i sig lunch innan nästa pass.


Nu skulle hela familjen cykla till svärföräldrarna i Upplands Väsby för lite middag. Det är ganska exakt 1 mil ditt.


Blev finmiddag där och lite slappande innan det var dags att cykla hem igen.
Oskar är så snäll och hjälpsam också. Vi kom till en backe som var lite brant som Emilia inte orka cykla uppför så då gick han ner och hjälpte henne. 
En riktig liten gentleman.


Riktigt starkt av de små att orka hålla igång hela dagen såhär.

Inga kommentarer: