fredag 2 april 2021

Landsvägpremiär blev Fiskartorpet istället

Idag var det tänkt att köra premiärturen på landsväg för i år med Rocket Racing Sweden. Min telefon till veckarklocka ville något annat.
Vi skulle samlas kl 10 i Brottby men jag vaknade av mig själv 09:30 och det tar runt 30 att köra ditt med bil så det var ju tyvärr kört.
Fick hoppa den träningen så jag tog det lugnt med familjen istället. Jag cyklade till Fiskartorpet där jag möte upp resten av familjen sen tog jag och Oskar några varv på Flowtrailen. 
Oskar ville testa det långa varvet också och det tackade jag såklart inte nej till.
Första delen är ju ganska brutal så Oskar fick ju slita ganska mycket där. Den första branta backen blev lite för mycket men alla de andra kom han uppför.

Han börjar få upp lite flow nu igen.

Nerförsåkningen var ju extra kul med de små hoppen och alla kurvorna.

Det blev ett gäng varv till på Flowtrailen innan vi cykla till Stora Skuggan för en fika.
Fyllde på lite energi med Eva och Emilia också som hade tagit en promenad runt området.
Sen hängde Oskar på mig hela vägen hem. Stark liten kille.
Vi körde den fina vägen som gick längs vattnet hela vägen via Lappskärret , Stocksundet och Edsviken 


Kul och få med sig familjen på lite äventyr.

 

Inga kommentarer: