torsdag 25 november 2021

Jobbet på kontoret idag och nu snuvig

Idag blev det en tur till jobbet. Brukar vara där på torsdagar då vi har en del möten där och det brukar vara dagen då företaget jag sitter på just nu vill ha oss på plats.

Kul och inte bara sitta hemma heller.

På eftermiddagen började jag känna mig lite krasslig och småsnuvig.
Det var ett tag sen jag var sjuk men det passar ju som tur var bra nu när tävlingssäsongen är slut.
Kanske därför jag blivit lite hängig också nu när jag äntligen varvat ner lite och börjat ta det lite lugnt.

Det är inte bra och ta det lugnt då blir jag bara sjuk.
Förhoppningsvis så är det bara en liten kortvarig snuva. Känner mig än så länge inte sänkt eller något utan har bara blivit lite snorig så det är förhoppningsvis bra till helgen om jag får sova ut lite.



Inga kommentarer: