fredag 12 november 2021

Storservice av Trek Boone på Cykloteket

Ikväll blev det en tur till min favorit butik Cykloteket i Häggvik.
Tänkte jag skulle fräscha upp min Trek Boone 7 till CX SM i Västerås nästa vecka så den blir i topptrim.

Det blir till att fräscha upp och byta lite lager och fixa ny styrlinda och byta vajer och hölje. 
Vill att allt ska fungera perfekt när det är SM så jag inte får några tekniska strul och växlar bromsar fungerar perfekt och allt snurrar som det ska.

Jag hade beställt nya linser till mina Oakley glasögon också. Tyvärr som mycket annat så var det restat och skulle inte komma inom en snar framtid.

Men det löste sig ändå. Oakley och Cykloteket fixade fram ett par nya Oakley Jawbreaker som kompensation till en billig penning, det tackar jag så mycket för.

Nu blir det helg med småttingarna. Eva har dragit iväg på tjejweekend i Lindköping och ska roa sig med sina kompisar och ha lite barnfritt.



Inga kommentarer: