tisdag 2 november 2021

Rika tillsammans

Idag blev det lugnt efter jobbet. Tänkte jag bara skulle slappa för en gångs skull så det blev inte många knop gjorda efter att jag kommit hem.
Har börjat lyssna på lite podavsnitt ifrån Rika Tillsammans det finns ju hur många podar som helst att välja på nu för tiden men den och Investerarens podcast är de som jag har lyssnat mest på.
Kul och få lite inspiration till sitt sparande.
Jag kör mest aktier för tillfället men har börjat titta på lite andra alternativ som kryptovalutor och även fastigheter. 
Är dock för osäker på de alternativen än så länge och vet inte hur mycket jobb jag måste lägga ner för att få någon vinning i det. Speciellt med fastigheter där man först ska köpa något för att sen kanske behöva renovera och hålla i trim.
Men vem vet helt plötsligt kanske man står där med en liten sommarstuga i fjällen.



Inga kommentarer: