lördag 18 december 2021

Fint väder men lerigt

Blev en kort tur idag. Oskar skulle på friidrott på morgonen och på eftermiddagen skulle jag hälsa på farsan.
Han ta en tur ut på Järvafältet en kortis. Var riktigt fint väder och ganska varmt men ganska lerigt och blött också då snön smält bort i värmen.
Han sladda runt en timme innan det var dags att åka vidare.
Tur jag har hittat varmvattenslang i huset. För jag hade inte velat ta in cykeln som den såg ut efter passet.


Efter att jag hälsat på farsan så var det dags att tvätta bilen också och även kläderna. Känns som jag inte gör mer än att tvätta nu i det här slask vädret.
Så fort man tar ut grejerna utanför dörren så blir det smutsigt.

Jag är ju lite för pedant för att åka runt med skitiga grejer också speciellt när det gäller cyklarna och bilen.

Inga kommentarer: