söndag 27 februari 2022

Intervallträning på NICK 2.0 spåret

Idag blev det lite intervaller runt NICK 2.0 spåret. Tänkte jag skulle dra på i backarna och på en del tekniska ställen.
Kände mig skapligt stark idag och benen svarade helt ok. Men huvudet och fokuset var inte med alls.
Körde in i saker jag inte brukar och blicken var inte där den skulle och jag hade inget flytt.
Kom i alla fall runt spåret cyklandes men fick sätta ner foten några gånger. 
Var riktigt tungtrampat då det var lite skare men inte tillräckligt för att hålla en flyttande ovanpå.

Var ganska bra grepp överallt men ibland kunde det vara förrädiskt halt. Vet inte riktigt om jag ska våga sätta på sommarhjulen än.

På eftermiddagen blev det en sväng till mor för lite middag och titta på lite bilder ifrån för.
Fanns en hel del att gå igenom så vi han inte med allt idag.
 

Inga kommentarer: