tisdag 8 februari 2022

Vilodag och begravningsbyrå

Blev vilodag idag. Kändes att jag hade kört ganska hårt igår.
Skulle kolla upp begravningsbyrå med mor sen också.
Hon hade hittat någon i Enskede som hon ville kolla upp.
Morsan hade väll redan bestämt sig att det skulle bli den trots att vi inte tittat på några andra.


Tyckte en del saker var lite i dyraste laget med tanke på vad man betalar för. Men jag har ju bara jämfört priserna på nätet och inte kollat upp vad det verkligen är som ingår och vad det verkliga slutpriset blir.

Tycker man kan göra lite research när det ändå gäller ganska stora summor.
Jag personligen gör alltid det när det är något dyrare jag ska köpa för jag vill inte slänga en massa pengar i sjön. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det lugnt. Det är jag som har rekommenderat byrån. Efter ett långt yrkesliv med begravningar på agendan har jag haft med de flesta byråer att göra, kanske alla. Här får man lugn,kunnande,empati,tid, service och en begravning med stil, helt oberoende av din plånbok. Du kan välja bland många alternativ. Själv tänker jag och många av mina kollegor använda just den här byrån, när det blir så dags. Här blir du inte uppskörtad.
Nätbyråer skulle jag av erfarenhet akta mig noga för.
/B