torsdag 10 februari 2022

Läkarbesök och hårdträning

Var läkarbesök på morgonen för min diabetes. Alla mina värden såg bra ut så det var skönt.
Dock så har jag fått domningar i handen senaste tiden när jag tävlat. Efter ett tag så har det blivit svårt att växla och bromsa när det har varit stötig terräng.

Har inte haft det förut så jag skulle få ett remis för att checka nerverna. De skulle gå igenom både händer och fötter då det kan vara följdkomplikationer av diabetesen.

På kvällen blev det ett hårt pass på Monarken.
4 st 20 minuters intervaller skulle köras på 270 watt.
Det är en bit under tröskeln men då det var ganska många och långa så kändes de ändå.
Blev totalt 2 timmar så det var det längsta passet på länge som jag kört på Zwift, brukar bara köra en timme i vanliga fall.



Inga kommentarer: