fredag 13 maj 2022

Ett hårt varv på NICK

Idag blev det ett hårt varv på NICK 2.1 spåret. Blev ju lugnt igår så jag tänkte jag skulle försöka köra hårt idag.
Det fick bli ett hårt varv på NICK spåret. Idag kändes dock benen riktigt sega och pulsen ville inte upp i början.


Vilken växel jag än körde på så kändes det tungt i början. 
Det släppte lite på slutet då det kändes som jag fick lite mer fart.
Lyckades krascha lite lätt 2 gånger också och slog upp benen lite men det var bara skrapsår som tur var.
Det var lite småhalt i kurvorna med sand så hjulen släppte båda gångerna. Var som tur var inte stenigt och hårt där jag halka av.

Med en bra avslutning så fick jag ändå en ganska bra tid. Körde i på min 2:a bästa tid så det får jag ändå vara nöjd med.
Var riktigt bra före för en bra tid idag. I stort sett snustorrt hela sträckan.



Inga kommentarer: