måndag 30 maj 2022

Hopp och lek i Väsjöbacken

Ikväll blev det hopp och lek igen i Väsjöbacken. Jag tror jag lyckades sätta dubbelhoppen i mitten av backen igen.
Jag börjar få till flowet men det är fortfarande mycket kvar för att det skall sitta i ryggmärgen så jag sätter den varje gång.
Jag fegar fortfarande för mycket och popar inte till ordentligt i upphoppet.
Jag har testat att köra lite långsammare och försöka få till lite höjd i hoppet. Det har gott sådär, jag börjar få lite mer höjd men det är inte tillräckligt känns det som.

Men nu har jsg kommit över ett par gånger tror jag. Kändes som bakhjulet var över i alla fall för jag fick Inte den där dunken som brukar komma efter att bakhjulet slagit i platten.

Det är bara att fortsätta nötta tills det sitter ordentligt.
Blev lite köra i skogen idag också. Bra teknikträning.


 

Inga kommentarer: