lördag 14 januari 2023

Bio, Go cart och Zwift

Idag blev det en ganska lugn dag. Fick sovmorgon till 10 så det var skönt.
Oskar hade en biobiljett kvar och ville se nya Avatar.
Så jag tog med honom och hans kompis Teo till Kista för att se den.


Det var en bra film med mycket CGI effekter men den kunde varit lite kortare.
Nu var den över 3 timmar lång och mycket var när de bara simma runt i havet utan någon egentlig handling.
Men det var fina miljöer.

Vi körde på lite middag där och avsluta sen med lite mer aktion på Olerys Go cart där de fick köra av sig lite.

Blev en kul grabbkväll för de små liven. Verkar som go carten gick hem ordentligt också för det var de sugna på att köra mer.

När jag kom hem vid 20:30 så var det bara att hoppa upp på Monarken igen så jag skulle få lite träning också.

Och inte ens i Zwift kunde man få se solen utan fick köra i regnväder, så typiskt.



Skönt och få avsluta lördagen såhär lagom utvilad i alla fall. Körde bara i 45 minuter väldigt lugnt.

Får se om det blir lite längre i morgon. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska köra än.

Inga kommentarer: