fredag 6 januari 2023

Storstädning och koll av knät

Började dagen med lite Zwiftcykling. Skulle köra 3x15 minuter på 270 watt men han bara 2 då jag skulle till Fysioterapin i Sollentuna för att titta till mitt knä som jag fått någon skada på efter att ha lekt och sprungit efter Oskar.

De kunde inte hitta något definitivt så jag ska gå och rönka mig senare för och se om det är någon inre liten skada.

Resten av dagen spenderades till att storstäda lägenheten och förrådet.
Det var grymt mycket kartonger som jag sparat för att ha ifall jag skulle sälja det som den här gamla PS3 kartongen.

Och sen till TV apparaterna som tog en masa plats.
Var ett helt gäng cykeltidningar som fick gå i graven också.

Fanns hur mycket som helst som jag knappt hunnit läsa.

Jag läser det mesta på nätet så jag har aldrig tagit mig tid att läsa vanliga tidningar.



Skönt och få lite mer plats nu. Blir typ 2 vändor till sopptippen med fullastad bil.
Får se hur länge man får ha det någorlunda städat nu.

Inga kommentarer: