måndag 9 januari 2023

Storstädning fortsätter

Vädret var helt bedrövligt idag. Regn och någon plusgrad så det kunde inte bli så mycket värre.
Hade ingen motivation alls så det blev till att fortsätta storstäda.
Nu har jag fort bort det mesta skiten och rensat bort i stort sett allt som vi inte använder.

Blev ytterligare en vända till sopptippen och för att lämna det som gick att använda till Myrorna.
Jag var inte den enda som skulle slänga skit en sån här dag.
Det var helt fullt på Sörab Smedby.

När jag kom hem så åkte jag på det roliga jobbet att fixa alla avloppen.
Eva skulle fixa köket. Blev klar med allt precis innan midnatt. Det tog verkligen tid att få rent allt men nu är jag äntligen klar.

Blir till att jobba i morgon så skönt att få lägenheten klar tills det.

Finns lite kvar att göra men det får Eva ta nu då hon ska vara hemma.
Jag har gjort så det räcker och blir över den här julen.
Hopas man kan få ha det rent ett litet tag innan ungarna börjar riva runt allt igen.

Inga kommentarer: