onsdag 14 april 2010

Då har man varit på middag hos föräldrarna i Farsta.

Mor och far har ju skaffat en ny fin HP Pavilion p6360sc dator med en fin Samsung skärm på 24". Då deras virusskydd inte gällde längre så fick jag komma till räddning.
Fixade så dom fick både brandvägg och anti-virus med självscan varje vecka så nu behöver dom inte bry sig längre då allt går av sig själv.
Som tack fick jag en härligt god hemlagad 3-rätters middag så det kan jag inte klaga på. Den satt riktigt fint så nu är jag mätt och belåten igen.

Hann inte hunnit med någon träning idag då jag även blev bjuden på lunch av Qbranch idag. Då vi skulle ut på stan och äta så drog det ut på tiden så det kändes fel att dra och träna på det.
Får bli hårt i morgon i stället. Jag och Stefan tar nog en sväng igen så då kommer nog tempot att hållas som vanligt.

Om det är någon mer som vill med så träffas vi vid Bällsta Bron kl 17:30. Det blir runt 40-50min hårdkörning på MTB tror jag. Skriv en kommentar om ni vill hänga på.
Ju fler desto roligare som man brukar säga.

Inga kommentarer: