tisdag 27 april 2010

Mycket på jobbet och 4min intervaller

Har varit mycket på jobbet idag. Eller mycket och mycket jag har haft en applikation som är skapligt stor som inte vill fungera som jag ville. Den hade så klart massa nya filer utan verisionsnummer som ställde till det. Jag har såklart en nödlösning men den är tidskrävande och mindre snygg men det ser ut att få bli det då alla standarduppdateringar inte fungerar.

När jag kom hem så blev det 5st härligt hårda 4min intervaller på trainern.
Körde på 360watt på alla men jag fick vika ner mig på sista då jag bara klara 3½minut, fick ställa mig upp redan efter 3min sen blev det till att spurta i 30sec. Men jag känner mig ganska nöjd ändå.

Har plockat ner min Ghost racerhoj från trainern nu för det ska bli premiärtur ute med den i morgon är det tänkt.
Hade planerat att köra ESDUU Cupen i Kvarnholmen för att åtminstånde få ett pass ute på racern innan Hammarö 3 dagars i helgen.

Inga kommentarer: