onsdag 21 april 2010

Nu är Ghosten tävlingsklar

Har blivit ett helt gäng med timmar till att finjustera Ghosten och få allt perfekt.
Idag har jag klippt till bromshöljena då dom var ganska långa förut Fick ner den ytterligare 6g på det också, alltid en bonus...;o)

Sen blev det till att kränga på UST däck på både träningshjulen och mina fina Innolite hjul som jag kommer ha på tävlingarna.

Däcken åkte på grymt lätt på Innolite fälgarna. Gick på första försöket att pumpa upp dom, behövde knappt ta i för att få i luften.

Här ser man hur fett underröret på Ghosten är och riktigt dimensionerat runt vevlagret. Det kändes igår att den gick ditt jag styrde den.

Är riktigt nöjd med setupen nu. Får hoppas mina ben är i lika fint trim som cykeln är nu.
Har efterdragit alla skruvar nu också så förhoppningsvis ska inget skaka loss under Mjölbybiken.
Har hunnit träna lite idag också. Brände av 13st 1minutare. Hade hoppats på att orka 15st men det blev bara 13.

Inga kommentarer: