tisdag 18 maj 2010

Idag blev det Fisksätra Ghetto GP med CK Valhall

Tänkte jag skulle få lite fart i benen idag så jag tog mig till Slussen och möte upp CK Valhall som skulle köra sin KM cup i Fisksätra.
Det var 8 varv som skulle köras på en ganska kort banan som i stort set bara var en uppförsbacke och en nedförsbacke.

Den här gången tänkte jag att jag skulle ta ut mig så jag höll mig långt framme och drog ganska mycket och hängde på i stort sett alla utbrytningar. En till som körde samma stil som mig var Patrik Markling.

Racet blev väl inte så spännande för dom andra när vi skitta ikapp alla utbrytningar men vi fick bra träning i alla fall.
Det var mål i slutet av uppförsbacken men jag lyckades hålla mig ganska långt framme ändå trots att jag dragit en del. Dom sa att jag kom 6:a men jag tror dom blanda ihop mig med Patrik som var precis framför. Anntar att jag blev runt topp 10.

Inga kommentarer: