fredag 14 maj 2010

Min 3:e älskling har fått lite kärlek....

Ja min första är ju Eva så klart och hon får alltid min kärlek. Sen kommer cykeln och den får ju sitt ganska ofta....

Sen har vi bilen och den fick en riktig vårstädning nu. Det blev tvätt för hela bilen både underrede och motorn fick sitt också. Sen blev det cleaner över alla lackytor och till sist vax.
Eva hjälpte till med bumper and tireshine på däck och lister sen fick hon även ta klädestvätt medans jag tog interiörstvätt på alla plastdetaljerna inne i bilen.

Så nu är den riktigt fin, nästan utställningsskick på pärlan.
Dotz Roadster Black fälgarna sitter verkligen som ett smäck på bilen. Jag är grymt nöjd med dom. Det gör verkligen mycket för både utseendet och väghålningen med ett par schysta fälgar.

1 kommentar:

Eva sa...

fast nu är den ju inte så fin längre när fåglarna övat prickskytte på den.. ;)