torsdag 10 maj 2012

Hämta mina DT Swiss RR 1450 Triconhjul idag

Mina träningshjul till min Scott FOIL 10 hade kommit idag. Det var ett par DT Swiss RR 1450 som jag skall ha som träningshjul och reservhjul till mina DT Swiss RC 46 carbon tubhjul när jag väl är ute och tävlar på landsvägen.





















Vet inte hur mycket landsvägstävlingar det kommer bli i år.
Stockholm 3 dagars är klart med tävlingarna SMACK Arlanda Test Track Race, Luma GP och Falkenloppet så det skall bli kul. Sen är det osäkert vad jag kommer hinna med.

Det är faktiskt grymt kul att köra landsväg det är synd att det inte blir mer av den varan.
Tyvärr så är tid något jag inte har i överflöd när jag jobbar heltid är familjefar och samtidigt försöker lära mig programmering och hålla mig någorlunda uppdaterad med allt vad det innebär i IT-världen för att kunna bli mer självständig på mitt jobb på Qbranch.

Inga kommentarer: