torsdag 31 maj 2012

FOIL 10:an fick sig en tur idag

Blev första träningspasset den här veckan. Då jag ska tävla på landsväg hela helgen så tog jag ut min Scott FOIL 10 för att rasta den en liten stund. Blev dock bara en kort jobbpendling då jag hade en massa möten hela dagen och kom inte ifrån jobbet förens kl 20:00 på kvällen.

Körde inte så hårt heller, det blev bara en liten fartökning uppför Nybohovsbacken till och från jobbet. Jag kom inte ens upp i tävlingsfart så det var ganska mesigt.
Men jag hoppas på att jag är helt frisk nu så att jag kan gasa desto mer i helgen.

Oskar var lite bättre idag också och jag hoppas att han inte hunnit smita mig med någon skit nu.

Nu siktar jag mot SMACK Arlanda Test Track Race i morgon och hoppas benen är med mig.

Nu är i alla fall FOILEN tvättad och färdiggjord inför morgondagen.
Den är stripad och fin också så nu ser man vems den är.
Scott FOIL 10

Inga kommentarer: