tisdag 29 maj 2012

Snart är det 3 dagars race i Stockholm

Det blir första gången i år som jag skall köra landsväg. Känns lite pirrigt då jag inte har kört någonting i klunga än så länge.
Jag var i och för sig nere på Gran Canaria i 3 veckor i mars men där var det inte mycket till klungkörning då vi inte var så många samtidigt.
Det blir till att damma av min Scott FOIL 10 och köra någon runda innan fredagen då det börjar med SMACK Arlanda Test Track Race. Ske bli kul och få testa att köra på en racebana. Skulle vara kul att få rasta bilen där också:-)














Skulle vara kul att få rasta bilen där också:-)

Sen på lördag är det Luma GP nere vid Hammarby Sjöstad så det är nära och bra.
Det hela avslutas med Falkenloppet i Nynäshamn på söndagen.
Det ser ut att bli en späckad helg på hemmaplan. Ska bli skönt och ha nära till tävlingarna ett par veckor här.
Det är ju Lida Loop nästa vecka också som också går på hemmaplan så det blir perfekt.

Nu ska jag bara bli kvitt min förkylning så är jag tillbaks på på vägen igen.
Hoppas kunna köra lite lugnt redan i morgon om jag har tur.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ute i Lida på torsdag! kl.18-18:30!Om du hinner bli frisk!?
Själv ska jag försöka komma ut tidigare o kanske köra loop 2 innan gemensam loop 3! Vi får se om jag hinner! Hör av dig Per o så kör vi lite tillsammans!
krya på dig snabbt nu/oliver

Per Kumlin sa...

Jag hinner nog tyvärr inte ditt på torsdag. Får bli en senare runda för mig om jag är frisk.
Vi får ta en runda efter helgen.

Anonym sa...

ok!