fredag 4 maj 2012

På väg till Hjo och Tidaholm för lite SWE-Cup

Nu är vi på väg till Hjo. Blir dubbeltävling i helgen då det är SWE-Cup i både Hjo och Tidaholm. Tog ledigt ifrån jobbet så att jag skulle slippa stressa och packa i lugn och ro. Tur var det för det blev nästan stressigt ändå då jag fick för mig att städa upp lite i lägenheten innan jag drog. Hoppas jag har fått med mig allt nu. Cykel, skor, hjälm och plånbok är med så det viktigaste är klart i alla fall. Cykloteket
Så till dagens i-lands problem. Skulle köra ett väckpass på Monarken. Precis när jag skulle dra igång min intervall så dör mediaservern. Vafan jag vill ju ha lite pepmusik när jag ska dra på. Försökte starta om PS3:an utan resultat så klart. Telefonen var inte i närheten så jag kunde lyssna på musik där eller köra datorn remote och jag hade inget lagrat på PS3:an. Ohh vad surt nu fick jag köra utan musik för jag orka inte gå till datorn och starta om mediaserverntjänsten. Man kan ju dö för mindre.

Inga kommentarer: